2008. június 17., kedd

Kedd röviden: hőseink az élet jelei és meleg étel után kutatnak



Kedves nézőink, 100%-os létszámbővítést hajtott végre a Kreatív Online cannes-i irodája, amennyiben sikerült megérkeznem felváltani a két eurós fánkok, öt eurós szendvicsek és kimondhatatlanul sok eurós koktélok által a végkimerülés szélére hajszolt Balázs főszerkesztőt. Elsőáldozó Cannes-járóként 24 óra ittlét után azt mondanám, Cannes elképzelhetetlenül durva és egészen egyértelműen a párhuzamos univerzum része, nem a mienké, ami egyelőre elsősorban a városnak és csak másodsorban a fesztiválnak szól. Erről a napokban érzékletes cikket tervezek a Kreatív Online-ra, amint már stabilan elhiszem, amit látnak a szemeim.

Az első teljes nappal nemigen tudtam, mihez kezdjek: a partimeghívásaink ugyanúgy a hét második felére szólnak, mint ahogy az épkézláb előadások javát is akkor tartják, az egyébként kiváló Berlin School of Creative Leadership workshopjára viszont úgy sem fértem be, hogy direkt jóval korábban odamentem. Holnaptól ilyenekre baltával, könnygázsprével.

Zajlanak már a reklámfilm kategória jelöltjeinek vetítései is, de egyelőre ez két kedvenc kategóriám (Alcoholic drinks, Best use of music) egyikét sem érinti, azt meg már napközben megtudtuk, hogy az esti outdoor díjátadón sem lesznek érintve magyarok. A nap egyetlen jelentős izgalmát így az hozza, hogy Balázs – miután jelezte a szervezőknek, hogy az egész városban egyedül a Kreatív-delegáció Press B, míg a legközelebb szeptemberben megjelenő szlovén reklámlap, ahonnan a csaj összesen két oldalt fog írni, simán A – szerzett belépőt az esti tengerparti nyitóbulira, amit éppen most próbál szarrá mosni az eső. Megnézzük, már csak azért is, hogy anélkül lássunk meleg ételt ebben a városban, hogy egyikőnknek zálogba kéne adnia egy veséjét.

Nincsenek megjegyzések: