2008. június 19., csütörtök

Droga: egy lószart járnak ideges idők a reklámiparra

Bár semmi forradalmit nem mondott az összegyűlt és hajnali tízkor kicsit apatikus ifjúkreatívoknak, a csütörtök reggeli David Droga mesterkurzus végre beváltotta a hozzá fűzött reményeimet: egy laza, egyenes csávó birkapásztor akcentussal, és egy rakás lelkesítő/okos/simán csak jó prezentációval, ami után talán kevesebb favágás lesz a világban. (Update: az előadás összegzése a Kreatív Online-on olvasható.)

Súlyosan elfogult vagyok ugyan, mint azt már jeleztem, de több ponton konkrétan meghatódtam, prezentációt nagyon tudnak gyártani. Sajnos csak a hangot vettem (a videózás kicsit feltűnő lett volna), ami ezt kevéssé adja majd vissza, de azt valószínűleg kiteszem ide. Droga pedig még megy egy kört holnap a UNICEF-es csapvíz-kampányt promózni, immár a nagyközönség, nem a fiatalsarok előtt, eddig nem volt a listámon, most vastag betűkkel rákerült.

A tegnapi előzetesből meg lehagytam, hogy kora délután is van egy ígéretes sáv: a Wieden+Kennedy és a Coca-Cola közös előadása arról, hogy a frankó reklám a történetmesélésről szól. Lássuk.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Kicsit off, de Drogáék kisorsolt új-zélandi életes kampányához kapcsolódik. Egy Ausztráliában élő brit csávó, aki az Ebayen eladja az egész életét. Nem új a sztori, de most fordul finisbe, két nap múlva indul az aukció:
http://www.alife4sale.com/