2008. június 15., vasárnap

Hol vannak a magyarok?



Első évben, amikor itt voltam szinte senkivel nem találkoztam, persze azért, mert én sem nagyon ismertem senkit, meg engem sem ismertek, ráadásul nagyon rossz az arcmemóriám is, így még ha ismertem is volna valakit látásból, azt sem ismertem volna meg. Aztán a harmadik nap összefutottam a UPC-s csapattal, akik akkor, a Well két munkatársát is magukkal hozták. Mégpedig azért, mert a Well csinálta azt a szpotot, ami megnyerte a UPC belső versenyét. Eltöltöttünk egy közös estét együtt, belefutottunk egy tengerparti buliba, ahova csak úgy be lehetett sétálni. Tavaly már konkrét megbeszélt találkozóm volt itt egy produkciós céggel, mert tudtuk egymásról, hogy itt leszünk. Ez is egy kellemes közös párórás este volt.

Hogy idén ki van itt?



Először is írtunk egy fórum bejegyzést, "ki jön Cannes-ba" címmel, amire senki nem reagált. Korábban állítólag néhány jeleztek erre ezt azt.

A UPC idén is itt van, benne vannak a Handbookban, aztán itt van még az Ogilvy-s ügyvezető Pető-Dickinson Andrea és három munkatársa, aztán a borzasztó nevű AB&C Target, akik médiaértékesítéssel foglalkoznak, jórészt a Microsoft felületeit adják el.

Biztosan itt van az Argus filmgyártó cég is, mivel kaptunk tőlük egy meghívót egy jahtra, ahova szerdától minden nap lehet menni koradélután, de ők ezt késői reggelinek nevezték.

És a könyv szerint, a Filmteam nevű cégtől, Kurucz Hanga is itt van. Meg még biztos sokan mások is, de ők nem vettek sok pénzért jegyet. Persze az is lehet, hogy vettek csak hiányos a könyv. Én sem vagyok benne az újságrói listában, eddig sem voltam soha.

Nincsenek megjegyzések: